Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения, впечатления, наблюдения за 147/156/GT относно обяви в сайтове.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от night_pz Покажи съобщение
    TwinSpark-a страда от масло 10w40 дето "старите" майстори препоръчват, щото двигателя бил "над 200 хил."
    Добре че не ги слушам, а си карам хди-то на 400хил с оригиналното 5w40 и не го пипа грам за 15хил км докато го сменя. И съм си с отригиналното турбо, двумасов маховик, дюзи и почти всичко останало по двигателя (само ремъци и ролки сменям чат пат)
    Че и последните 50к карам със собственоръчен ремап, а аз от ремап не разбирам нищо - взех си китайски кабел за 15лв и му налях първия готов дъмп който ми попадна от нета. И сега е пушка и харчи по малко.
    Та и туинспарка ако си се кара с 10w60 както талянците са му предписали преди 20 години проблема при 4 цилиндър не съществува. И ако си сменяш ремъците на 60к, отново по предписание. Да излиза по скъпо, но всичко друго си е компромис а италианците не прощават на компромиси.
    Не съм особенно съгласен. CF1-цата като го имах го карах само с 5w30, но оригинално, колата не е жалена грам, колегите, които я знаят, са наясно как се караше тази кола през 90% от времето. Масло не харчеше докато не озправих генерацията, тогава започна от смяна до смяна да хапва по 200гр. Идеята ми е, че маслото преди всичко да е качествено, защото ако е боклук и 80w120 да се слага, пак няма да има значение.
    Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

    Comment


    • На 147-цата налях Selenia 20K for AR. Не твърдя, че не може да е менте - може и да е било, но двигателя така се разчука и разтропа, стана по-гадно и Mercedes ML на дизел. 700 км. след това смених с Castrol от бензиностанция , не издържах тропането.
      Изчезна. И всичко е точно. 10w40 Magnatec.

      156-ката по същия начин в момента е с Castrol и няма никаква ядове, тропания и т.н.

      Може и Selenia-та да е била менте, не знам , но това, което чух след нея ме накара да не повторя.

      На следваща смяна на 156-цата мисля за Motul 10w40, според вас добър избор ли е?
      Или да остана на Castrol-а при положение, че съм доволен и не го и гори?
      Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

      Comment


      • Първоначално публикувано от night_pz Покажи съобщение
        TwinSpark-a страда от масло 10w40……
        но повечето алфи се карат в лютеницата и тогава си трябва 10w60 ……….
        Страда той горкия, направо да го оплачеш!
        Иначе не, повечето шофьори на алфи си карат нормално, просто пежото ти с кованото феродо и ремап е бавно и явно така ти се струва
        Sport Wagon 2.0TS|LPG

        Comment


        • Благодаря за отговорите колеги! Оказа се, че колата не е фейслифт, а явно са сменени предна броня, капак и багажник, за да се сложат новите фарове и стопове. Още обявата ми беше странна за 147-ца фейс, а 2001-ва, но си помислих,че може да е грешка...
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm T.I.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD

          Comment


          • Колеги, попринцип се оглеждам за 159, но една 156 ми направи доста силно впечатление:
            http://mobile.bg/11537802537019890
            Някой запознат ли е с колата, знам че най-лесно е да питам собственика, но искам да чуя мнения/факти от трети лица. Колата мисля че се продава от доста време, бях я мернал преди, но се изненадвам че още се продава.
            Ex ALFA 156 1.8TS
            Now ALFA 159 1.9JTDm
            "How hard can it be?" - Въпрос, който си задавам преди да подхвана нещо.

            Comment


            • При дизеловите манипулацията е най-брутална, защото по правило са по-карани и на по-дълъг път от бензинките. Особено пък германските "premium-и" за има-няма няколко годинки им въртят 300-350 хиляди и идват тук на "120, върната от лизинг, уникат, качваш се караш". Не липсват и герои на 400К. Алфите баш до там не ходят (уж), но на по 250-300К не липсват, врътнати на по малко над 100.
              Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

              Comment


              • 300 коня на предно не ти трябват, вярвай ми.
                Особено пък дизелови.

                Карал съм няколко надути тди-та (голф, а3, ибиза) на по 210, 240, 260 коня.... До четвърта не могат да захапят асфалта. И то на сухо. На мокро е почти невъзможно да се карат. Съединителите им са твърди и дървени, след малко градско те боли крака. И са абсолютно ненадеждни. Никога не знаеш къде ще ти се спука маркуч или ще отърве скоба от якото налягане и ще останеш закъсал...

                А 7000 лева за 156ца не бих дал никога.
                За обичайната си цена (2-3хил лева) е добра колица, по-приятна е от конкурентните голф 4ки, астри, е36ци, някой е46ци... но само толкова.

                За 7000 лева бих казал че вози доста некомфортно, окачването е болка и иска много труд и то редовно, а паразитните шумове са чести и дразнещи. За тея пари има доста по-класни коли, 159 включително.
                Last edited by dhtj; d.m.y г., 23:54.
                156 2.0TS

                Comment


                • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                  300 коня на предно не ти трябват, вярвай ми.
                  Особено пък дизелови....
                  Да, доста са, но конете са последното нещо което ме грабна(въпреки че с q2 дифа предполагам ще е различно), а и конете много лесно се смъкват. Грабна ме външния вид, дифа, джантите, стойката,спирачките, но правилно се насочи и към нещата, които ме притесняват - надежност, твърдост на съединителя,на окачване, обезшуменост(карам 156 преди фейса, надали има голяма разлика), както и че са доста пари за 156.
                  Не бързам за никъде с покупка на друга кола, може утре, може и след 3 месеца, та се опитвам да проуча преди да тръгна на огледи.
                  Ex ALFA 156 1.8TS
                  Now ALFA 159 1.9JTDm
                  "How hard can it be?" - Въпрос, който си задавам преди да подхвана нещо.

                  Comment


                  • Търси 159ка, мани ги тея тунинговани варели, дето не се знае кога ще се разлетят.
                    Още повече че вече си карал 156 Хикс години, защо ти е същата кола само че с друг мотор?
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                      300 коня на предно не ти трябват, вярвай ми.
                      Особено пък дизелови.

                      Карал съм няколко надути тди-та (голф, а3, ибиза) на по 210, 240, 260 коня.... До четвърта не могат да захапят асфалта. И то на сухо. На мокро е почти невъзможно да се карат. Съединителите им са твърди и дървени, след малко градско те боли крака. И са абсолютно ненадеждни. Никога не знаеш къде ще ти се спука маркуч или ще отърве скоба от якото налягане и ще останеш закъсал...

                      А 7000 лева за 156ца не бих дал никога.
                      За обичайната си цена (2-3хил лева) е добра колица, по-приятна е от конкурентните голф 4ки, астри, е36ци, някой е46ци... но само толкова.

                      За 7000 лева бих казал че вози доста некомфортно, окачването е болка и иска много труд и то редовно, а паразитните шумове са чести и дразнещи. За тея пари има доста по-класни коли, 159 включително.
                      Я ти си започнал да разсъждаваш правилно...)...Браво.....как ги извади тия триста коня от тая печка...слабо пояснение......не знам...къде е замериха, или някой си има въображение.....иначе само снимките са ефектни........винаги съм казвал по добре си купи кола заводски триста к.с....отколкото правеняк...то гта трудно ги достига с туниг.....не ми се спори......ако беше така то отборите в рали състезанията, щяха да си взимат един сериен автомобил и да творят.....
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • Ако не се лъжа това е на колега pooh колата. Ако е тя, наистина е 300 коня и то не от ден-два, а от години. Не знам дали той още влиза във форума, но може да пробваш да му пишеш. Ако е колата, за която споменах преди се поддържаше в extreme service.
                        Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                        Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                        Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                        Comment


                        • Пух я продаде тази 156ца още преди 2 години. Сега кара Джулиета QV.

                          И да, беше наистина 300 коня (замерени). Като цяло много приятна кола беше навремето, сега новият собственик не знам кой е, нито как се е грижил за колата, защото такъв тип коли, за да са в кондиция се изискват финикийски знаци...
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • Попремислих малко, още мисля че колата си струва, но няма да ми върши работа. Даването на газ не ми е приоритет, въртя по 5-7хил.км на година от които 90% извънградско, съответно търся малко по-комфортна кола(сегашната ми 156 е със червени пружини, ами по хубав път е супер, ама колко са ни хубавите пътища...).
                            Та ще се придържам погледа към 159, до 8-9хил.лв не виждам друга алтернатива на това което предлага, пък и пуста детска мечта.
                            Ex ALFA 156 1.8TS
                            Now ALFA 159 1.9JTDm
                            "How hard can it be?" - Въпрос, който си задавам преди да подхвана нещо.

                            Comment




                            • Колеги, за този кросвагон знае ли се нещо?
                              https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...7&slink=8tzbdq
                              Alfa Romeo GTV 1.8TS eX
                              Alfa Romeo 146 1.6 boxer eX
                              Lancia Kappa 2.0 eX

                              Comment


                              • Доста високо ниво на оборудване - за цената си изглежда супер. Направо отивай и ако е читав го грабвай.
                                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                                Comment

                                Working...
                                X